El PSPV-PSOE d’Onda denuncia que Carmina Ballester no planteja cedir cap espai per a la residència “per a retardar-la i traure’n rèdit polític”

El regidor Ximo Huguet lamenta que l’alcaldessa faça de la crispació amb la Generalitat el seu segell polític i que la gent major pague per la seua ineptitud per a adquirir el terreny on ubicar el centre assistencial

Onda, 31-05-2022

El PSPV-PSOE d’Onda ha denunciat la línia permanent de confrontació que manté l’alcaldessa del Partit Popular, Carmina Ballester, respecte a la construcció de la segona residència del municipi i el centre de dia. El regidor Ximo Huguet ha criticat que des de l’equip de govern es culpabilitze la Generalitat de no moure fitxa “quan Ballester no ha estat capaç en tres anys d’adquirir i cedir el terreny on ubicar-la”.

Segons ha informat Huguet, la Generalitat Valenciana contempla la construcció dels dos centres abans de 2025 “però es troba amb l’entrebanc que no disposa de l’espai on fer-ho, un deure que corresponen a l’Ajuntament d’Onda”. El regidor es pregunta: “Com serà possible alçar una nova residència sense saber on posar-la?”.

Des del Partit Socialista lamenten que “Carmina Ballesters faça de la crispació i el confrontament polític el seu segell polític i que al final de tot siguen les nostres persones majors les principals damnificades”. Cal destacar que Onda compta amb un dèficit important de places públiques de residència i centre de dia, un problema al que la Generalitat “vol donar una solució, com es demostra la inclusió dels nous centres al Pla Convivint, però és l’Ajuntament el que es mostra totalment passiu des de 2019”. “Hem perdut tres anys per pura estratègia política de l’alcaldessa i del PP i ho seguiran fent per a tindre motius a criticar durant la pròxima campanya electoral”, s’ha queixat.

Des del PSPV “reclamem a Ballester que siga l’alcaldessa de totes i tots i deixe de costat els comportaments sectaris i pense en el benestar de la població d’Onda”. “L’Ajuntament ha de comprar ja el terreny i cedir-lo i deixar de donar la culpa als demés”.

El PSPV-PSOE de Onda denuncia que Carmina Ballester no plantea ceder ningún espacio para la residencia “para retrasarla y sacar rédito político”

El concejal Ximo Huguet lamenta que la alcaldesa haga de la crispación con la Generalitat su sello político y que la gente mayor pague por su ineptitud para adquirir el terreno donde ubicar el centro asistencial

Onda, 31-05-2022

El PSPV-PSOE de Onda ha denunciado la línea permanente de confrontación que mantiene la alcaldesa del Partido Popular, Carmina Ballester, respecto a la construcción de la segunda residencia del municipio y el centro de día. El concejal Ximo Huguet ha criticado que desde el equipo de gobierno se culpabilice a la Generalitat de no mover ficha “cuando Ballester no ha sido capaz en tres años de adquirir y ceder el terreno donde ubicarla”.

Según ha informado Huguet, la Generalitat Valenciana contempla la construcción de los dos centros antes de 2025 “pero se encuentra con el obstáculo de que no dispone del espacio donde hacerlo, un deber que corresponde al Ayuntamiento de Onda”. El edil se pregunta: “¿Cómo será posible alzar una nueva residencia sin saber dónde hacerlo?”.

Desde el Partido Socialista lamentan que “Carmina Ballesteros haga de la crispación y la confrontación política su sello político y que al final sean nuestras personas mayores las principales damnificadas”. Cabe destacar que Onda cuenta con un déficit importante de plazas públicas de residencia y centro de día, un problema al que la Generalitat “quiere dar una solución, como se demuestra con la inclusión de los nuevos centros en el Pla Convivint, pero es el Ayuntamiento el que se muestra totalmente pasivo desde 2019”. “Hemos perdido tres años por pura estrategia política de la alcaldesa y del PP y lo seguirán haciendo para tener motivos que criticar durante la próxima campaña electoral”, se queja.

Desde el PSPV “reclamamos a Ballester que sea la alcaldesa de todas y todos y deje de lado los comportamientos sectarios y piense en el bienestar de la población de Onda”. “El Ayuntamiento tiene que comprar ya el terreno y cederlo y dejar de dar la culpa a los demás”.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.