El PSPV-PSOE d’Onda demana incloure el condicionament i neteja dels camins rurals en el pressupost de 2022
Els socialistes proposen habilitar una partida pressupostària de 400.000 euros per solucionar el deteriorament en els últims anys
Onda, 16-11-2021
El PSPV-PSOE d’Onda demana incloure el condicionament i neteja dels camins rurals en el pressupost de 2022. Els socialistes han traslladat la necessitat d’habilitar una partida pressupostària de 400.000 euros per a solucionar el seu deteriorament. El portaveu socialista Ximo Huguet recorda que “portem tot l’any denunciat el lamentable estat que es troben estos camins, però l’equip de govern del Partit Popular ha continuat amb la seua inacció”.
Els camins presenten sots de gran envergadura i la mala herba arriba a envair la calçada, dificultant la circulació dels vehicles. El portaveu denuncia “la nefasta gestió que està fent el PP en esta matèria. Són problemes molt greus que no es poden deixar de costat perquè afecta la seguretat de totes les persones que usen estos vials”.
El grup municipal socialista ja ha presentat altres tres propostes que els han traslladat les veïnes i veïns d’Onda com la reforma integral de la plaça Espanya, ensostrar la pista exterior del pavelló poliesportiu o noves edicions del bo comerç. Huguet espera que “escolten els problemes de la ciutadania i actuen ja enfront d’este problema que arribat a ser insostenible”.
El PSPV-PSOE de Onda pide incluir el acondicionamiento y limpieza de los caminos rurales en el presupuesto de 2022
Los socialistas proponen habilitar una partida presupuestaria de 400.000 euros para solucionar el deterioro en los últimos años
Onda, 16-11-2021
El PSPV-PSOE de Onda pide incluir el acondicionamiento y limpieza de los caminos rurales en el presupuesto de 2022. Los socialistas han trasladado la necesidad de habilitar una partida presupuestaria de 400.000 euros para solucionar su deterioro. El portavoz socialista Ximo Huguet recuerda que “llevamos todo el año denunciado el lamentable estado que se encuentran estos caminos, pero el equipo de gobierno del Partido Popular ha continuado con su inacción”.
Los caminos presentan baches de gran envergadura y la maleza llega a invadir la calzada, dificultando la circulación de los vehículos. El portavoz denuncia “la nefasta gestión que está haciendo el PP en esta materia. Son problemas muy graves que no se pueden dejar de lado porque afecta la seguridad de todas las personas que usan estos viales”.
El grupo municipal socialista ya ha presentado otras tres propuestas que los han trasladado las vecinas y vecinos de Onda como la reforma integral de la plaza España, techar la pista exterior del pabellón polideportivo o nuevas ediciones de el bo comerç. Huguet espera que “escuchen los problemas de la ciudadanía y actúan ya frente a este problema que llegado a ser insostenible”.