Huguet (PSPV-PSOE) denúncia que l’equip de govern del PP en Onda desaprofita els excedents del Pla Edificant per a millorar les estructures educatives

El portaveu del grup municipal socialista reclama a l’alcaldessa del PP que gestione de forma responsable per a invertir en resoldre les necessitats dels centres escolars

Onda, 15-07-2021

El portaveu del PSPV-PSOE d’Onda, Ximo Huguet, denúncia que l’equip de govern del Partit Popular desaprofite els excedents de la inversió de 10 milions d’euros del Pla Edificant a Onda. Des de fa mesos ja es pot tramitar els excedents dels projectes del Pla Edificant de la Generalitat i invertir-los en noves actuacions als centres de la localitat. Per a fer-ho s’ha de sol·licitar a través de la plataforma Edificant, encara que el PP no ha fet cap gestió. Ximo Huguet declara que “estan demostrant una falta d’interés i de preocupació per l’educació del municipi i pel Pla Edificant des del principi. Estos diners, aconseguits en l’anterior legislatura, han de ser ben gestionats, de forma responsable, perquè els onders i onderes no perden una inversió que necessiten i que ja tenen concedida”.

Hui dia, Onda disposa de vora 50.000 euros d’excedents econòmics de les obres ja executades i que tenen delegats el consistori. El portaveu assegura que “és un tràmit senzill, sols han de demanar-ho i incloure-ho dins de les competències que ja tenen delegades des de la Generalitat. Hem sabut que els centres escolars d’Onda tenen necessitats que s’han d’atendre i que es podria actuar aprofitant estos diners que estem perdent tota la ciutadania”.

El Grup Municipal Socialista demana que l’equip de govern del PP comence a treballar i es preocupe pel que necessiten els centres. Huguet afirma que “els socialistes no tenim cap inconvenient en ajudar en el que els faça falta, tal com ho vam oferir al plenari d’agost de 2019 quan vam acceptar les competències de les obres de la secció de l’IES Serra d’Espadà”.

Actualment ja s’ha executat les obres de millora en quatre centres educatius de la ciutat, als quals s’ha destinat 6.173.535,65 euros i encara queden per desenvolupar l’escola infantil Sambori i les reformes al CEIP Miralcamp, fent que l’ajuda concedida per la Generalitat Valenciana arribe a més de 10 milions d’euros.

Huguet (PSPV-PSOE) denuncia que el equipo de gobierno del PP en Onda desaprovecha los excedentes del Pla Edificant para mejorar las estructuras educativas

El portavoz del grupo municipal socialista reclama a la alcaldesa del PP que gestione de forma responsable para invertir en resolver las necesidades de los centros escolares

Onda, 15-07-2021

El portavoz del PSPV-PSOE de Onda, Ximo Huguet, denuncia que el equipo de gobierno del Partido Popular desaproveche los excedentes de la inversión de 10 millones de euros del Pla Edificant de la Generalitat en Onda. Desde hace meses ya se puede tramitar los excedentes de los proyectos del Pla Edificant e invertirlos en nuevas actuaciones en los centros de la localidad. Para hacerlo se tiene que solicitar a través de la plataforma Edificant, aunque el PP no ha hecho ninguna gestión. Ximo Huguet declara que “están demostrando una falta de interés y de preocupación por la educación del municipio y por el Pla Edificant desde el principio. Este dinero, conseguido en la anterior legislatura, tiene que ser bien gestionado, de forma responsable, para que las y los ondenses no pierdan una inversión que necesitan y que ya tienen concedida”.

Hoy en día, Onda dispone de cerca 50.000 euros de excedentes económicos de las obras ya ejecutadas y que tiene delegados el consistorio. El portavoz asegura que “es un trámite sencillo, solo tienen que pedirlo e incluirlo dentro de las competencias que ya tienen delegadas desde la Generalitat. Hemos sabido que los centros escolares de Onda tienen necesidades que se tienen que atender y que se podría actuar aprovechando este dinero que estamos perdiendo toda la ciudadanía”.

El Grupo Municipal Socialista pide que el gobierno del PP empiece a trabajar y se preocupe por lo que necesiten los centros. Huguet afirma que “los socialistas no tenemos ningún inconveniente al ayudar en lo que les haga falta, tal como lo ofrecimos en el pleno de agosto de 2019 cuando aceptamos las competencias de las obras de la Secció del IES Serra de Espadà”.

Actualmente ya se ha ejecutado las obras de mejora en cuatro centros educativos de la ciudad, a los cuales se ha destinado 6.173.535,65 euros y todavía quedan para desarrollar la escuela infantil Sambori y las reformas al CEIP Miralcamp, haciendo que la ayuda concedida por la Generalitat Valenciana llegue a más de 10 millones de euros.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.