El PSPV-PSOE d’Onda retrau al PP l’oportunisme de demanar ara la reducció de l’IVA a les perruqueries que van pujar estant en el Govern

Els socialistes voten a favor de la moció popular “per coherència” i assenyalant que “en el 2014 vam ser nosaltres qui la presentem i Ballester i Aguilella van votar en contra del que presenten”

Onda, 14-07-2021

La regidora del PSPV-PSOE a Onda, Silvia Cerdà, ha retret a l’equip de govern del Partit Popular de la localitat amb l’alcaldessa Carmina Ballester al capdavant que caiga en la contradicció de presentar una moció per a reduir l’IVA a les perruqueries quan va ser el seu partit qui el va pujar estant en el Govern d’Espanya. Cerdà explica que “en el 2014, quan l’alcalde era Salvador Aguilella, ara regidor del PP, i la portaveu del govern local la mateixa Ballester, nosaltres presentem aquesta moció demanant que s’instara el Govern de Rajoy a evitar aquesta pujada de l’IVA als establiments de perruqueria que passaven a pagar del 8 al 21%. En eixe moment, als populars d’Onda no el preocupava per a res la situació en la qual deixaven a aquests comerços i van votar en contra, presentant-nos una esmena a la totalitat”.

No obstant això, en el ple celebrat hui, els socialistes d’Onda sí que han votat a favor de la moció del PP, ja que “actuem de manera coherent. Pensem que seria una bona mesura per a ajudar a uns establiments que ho estan passant malament per la pandèmia i amb aquesta reducció impositiva podrien veure millorada la seua situació”, explica la resgidora socialista que conclou argumentant que “no veiem eixa actitud coherent en el Partit Popular, que fa set anys, com governava a Espanya no veia necessària aquesta mesura i ara que el govern no és del seu mateix color sembla que ha canviat d’opinió. És una mostra més que no posen el focus de les seues actuacions a millorar la vida de la ciutadania, si no que actuen per mer interés partidista”.

El PSPV-PSOE de Onda reprocha al PP el oportunismo de pedir ahora la reducción del IVA a las peluquerías que subieron estando en el Gobierno

Los socialistas votan a favor de la moción popular “por coherencia” y señalando que “en el 2014 fuimos nosotros quien la presentamos y Ballester y Aguilella votaron en contra de lo que presentan”

Onda, 14-07-2021

La concejala del PSPV-PSOE en Onda, Silvia Cerdà Huguet, ha reprochado al equipo de gobierno del Partido Popular de la localidad con la alcaldesa Carmina Ballester al frente que caiga en la contradicción de presentar una moción para reducir el IVA a las peluquerías cuando fue su partido quien lo subió estando en el Gobierno de España. Cerdà explica que “en el 2014, cuando el alcalde era Salvador Aguilella, ahora concejal del PP, y la portavoz del gobierno local la propia Ballester, nosotros presentamos esta moción pidiendo que se instara al Gobierno de Rajoy a evitar esta subida del IVA a los establecimientos de peluquería que pasaban a pagar el 8 al 21%. En ese momento, a los populares de Onda no le preocupaba para nada la situación en la que dejaban a estos comercios y votaron en contra, presentándonos una enmienda a la totalidad”.

No obstante, en el pleno celebrado hoy, los socialistas de Onda sí que han votado a favor de la moción del PP, ya que “actuamos de forma coherente. Pensamos que sería una buena medida para ayudar a unos establecimientos que lo están pasando mal por la pandemia y con esta reducción impositiva podrían ver mejorada su situación”, explica la edila socialista que concluye argumentando que “no vemos esa actitud coherente en el Partido Popular, que hace siete años, como gobernaba en España no veía necesaria esta medida y ahora que el gobierno no es de su mismo color parece que ha cambiado de opinión. Es una muestra más de que no ponen el foco de sus actuaciones en mejorar la vida de la ciudadanía, si no que actúan por mero interés partidista”.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.