Piquer (PSPV-PSOE) lamenta que el Pacte per Onda estiga “carent d’iniciatives” i haja derivat en un nou “postureo” de l’alcaldessa del PP

La regidora del grup municipal socialista afirma que “l’actual equip de govern del Partit Popular és un equip de govern totalment inactiu”

Onda. 20-1-2021.- La regidora del PSPV-PSOE d’Onda, Marta Piquer, ha lamentat que la iniciativa del Pacte per Onda impulsada per acordar mesures per pal·liar els efectes de la pandèmia estiga “totalment carent de continguts i iniciatives” i haja derivat en un nou “postureo” de l’alcaldessa del Partit Popular Carmina Ballester. “El Pacte per Onda, lluny de ser una ferramenta útil per als nostres veïns i veïnes, s’ha convertit en una altra excusa per al titular i la foto de la senyora Ballester, perquè l’actual equip de govern del Partit Popular és un equip de govern totalment inactiu”, ha afirmat.

Tal com explica Piquer, les convocatòries del pacte “són de perfil baix pel que fa a iniciatives i no es proposen mesures reals en benefici del nostre municipi. És més, les dues úniques mesures que han tirat endavant han sigut les aportades pel grup municipal socialista, i que són: la bonificació de les terrasses i els bons descompte per a comerç i hostaleria”.

A este respecte, Piquer ha assenyalat que “celebrem que Ballester haja anunciat de nou que activarà els bons després que el grup socialista ho haja demanat expressament”. “És totalment lamentable i inadmissible que l’equip de govern del PP no haja tingut a bé activar cap mesura en favor del comerç local i l’hostaleria en un moment com el que estem patint en el que necessiten més que mai una administració que els done suport”, ha conclòs Piquer.

Cal recordar que la mesura dels bons descompte va ser proposada després que grup municipal socialista la consensuara amb Onda Centre Comercial i Hosturionda.

——

Piquer (PSPV-PSOE) lamenta que el Pacto por Onda esté “falto de iniciativas” y haya derivado en un nuevo “postureo” de la alcaldesa del PP

La concejala del grupo municipal socialista afirma que “el actual equipo de gobierno del Partido Popular es un equipo de gobierno totalmente inactivo”

Onda. 20-1-2021.- La concejala del PSPV-PSOE de Onda, Marta Piquer, ha lamentado que la iniciativa del Pacto por Onda impulsada para acordar medidas para paliar los efectos de la pandemia esté “totalmente falto de contenidos e iniciativas” y haya derivado en un nuevo “postureo” de la alcaldesa del Partido Popular Carmina Ballester. “El Pacto por Onda, lejos de ser una herramienta útil para nuestros vecinos y vecinas, se ha convertido en otra excusa para el titular y la foto de la señora Ballester, porque el actual equipo de gobierno del Partido Popular es un equipo de gobierno totalmente inactivo”, ha afirmado.

Tal como explica Piquer, las convocatorias del pacto “son de perfil bajo en cuanto a iniciativas y no se proponen medidas reales en beneficio de nuestro municipio. Es más, las dos únicas medidas que han salido adelante han sido las aportadas por el grupo municipal socialista, y que son: la bonificación de las terrazas y los bonos descuento para comercio y hostelería”.

A este respeto, Piquer ha señalado que “celebramos que Ballester haya anunciado de nuevo que activará los bonos después de que el grupo socialista lo haya pedido expresamente”. “Es totalmente lamentable e inadmisible que el equipo de gobierno del PP no haya tenido a bien activar ninguna medida en favor del comercio local y la hostelería en un momento como el que estamos sufriendo en el que necesitan más que nunca una administración que los apoyo”, ha concluido Piquer.

Hay que recordar que la medida de los bonos descuento fue propuesta después de que grupo municipal socialista la consensuara con Onda Centro Comercial y Hosturionda.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.