Cerdá (PSPV-PSOE) demana a l’alcaldessa del PP en Onda que active els bons descompte per al comerç i l’hosteleria

La regidora socialista lamenta que s’haja perdut la campanya de Nadal i insta a prendre mesures de forma immediata per a pal·liar els efectes de la pandèmia en el sector

Onda. 15-1-2021.- La regidora del PSPV-PSOE d’Onda, Silvia Cerdá, demana a l’alcaldessa del PP en Onda, Carmina Ballester, que active “de manera immediata” els bons descompte per al comerç i l’hostaleria local, tal com va anunciar després que el grup municipal socialista proposara esta mesura amb la finalitat d’ajudar a estos dos sectors i pal·liar els efectes de la pandèmia.

Cerdá lamenta que esta iniciativa no s’haja posat en marxa durant la campanya de Nadal “deixant passant una oportunitat clau” per a dos dels sectors que més estan patint les conseqüències d’esta emergència sanitària. “És totalment lamentable i inadmissible que l’equip de govern del PP no haja tingut a bé activar cap mesura en favor del comerç local i l’hostaleria en un moment com el que estem patint en el que necessiten més que mai una administració que els done suport”, ha assenyalat Cerdá.

En eixe sentit, la regidora socialista ha afegit que l’única mesura que s’ha activat en favor del sector “ha sigut gràcies a les i els socialistes i és l’eliminació de la tassa de terrasses en via pública”. “És per això que, des del partit socialista demanem a l’alcaldessa del PP que, a falta d’idees pròpies com sembla que tenen, ens tornen a fer cas i posen en marxa estos bons descompte”, ha conclòs.

Cal recordar que la mesura dels bons descompte va ser proposada després que grup municipal socialista la consensuara amb Onda Centre Comercial i Hosturionda.

———

Cerdá (PSPV-PSOE) pide a la alcaldesa del PP en Onda que active los bons descuento para el comercio y la hosteleria

La concejala socialista lamenta que se haya perdido la campaña de Navidad e insta a tomar medidas de forma inmediata para paliar los efectos de la pandemia en el sector

Onda. 15-1-2021.- La concejala del PSPV-PSOE de Onda, Ximo Huguet, pide a la alcaldesa del PP en Onda, Carmina Ballester, que active “de manera inmediata” los bonos descuento para el comercio y la hostelería local, tal como anunció después de que el grupo municipal socialista propusiera esta medida con el fin de ayudar a estos dos sectores y paliar los efectos de la pandemia.

Cerdá lamenta que esta iniciativa no se haya puesto en marcha durante la campaña de Navidad “dejando pasando una oportunidad clave” para dos de los sectores que más están sufriendo las consecuencias de esta emergencia sanitaria. “Es totalmente lamentable e inadmisible que el equipo de gobierno del PP no haya tenido a bien activar ninguna medida en favor del comercio local y la hostelería en un momento como el que estamos sufriendo en el que necesitan más que nunca una administración que les apoye”, ha señalado Cerdá.

En ese sentido, la concejala socialista ha añadido que la única medida que se ha activado en favor del sector “ha sido gracias a las y los socialistas y es la eliminación de la tasa de terrazas en vía pública”. “Es por eso que, desde el partido socialista pedimos a la alcaldesa del PP que, a falta de ideas propias como parece que tienen, nos vuelvan a hacer caso y pongan en marcha estos bonos descuento”, ha concluido.

Hay que recordar que la medida de los bonos descuento fue propuesta después de que grupo municipal socialista la consensuara con Onda Centro Comercial y Hosturionda.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.