El PSPV-PSOE d’Onda sol·licita major control policial durant les hores que es pot eixir al carrer

Cerdà explica que es veuen grups de gent fent esport i prenent la fresca i que l’alcaldessa del PP Carmina Ballester “preferís mirar cap a un altre costat en lloc de prendre cartes en l’assumpte”

Onda. 11/5/2020.- El PSPV-PSOE d’Onda sol·licita a l’equip de govern del Partit Popular que incremente el control per part de la Policia Local durant les franges horàries en les quals la població pot eixir al carrer. Tal com explica la regidora socialista, Silvia Cerdá, “considerem que és d’urgència necessitat que es reforcen els torns de la policia per a garantir que es compleixen amb les mesures sanitàries, així com els horaris marcats en els quals la gent pot eixir a passejar o fer esport”.

Cerdà explica que, en les últimes setmanes, “estem veient una relaxació per part d’alguns ciutadans i ciutadanes sense que l’alcaldessa prenga mesures sobre este assumpte”. “És incomprensible que, veient grups de gent fent esport, gent prenent la fresca o persones que fan cas omís a les recomanacions sanitàries, l’alcaldessa del PP Carmina Ballester preferisca mirar cap a un altre costat en lloc de prendre cartes en l’assumpte, diu la regidora socialista.

Des del Grup Municipal Socialista (GMS) d’Onda alerten que esta situació podria agreujar-se en el cas que Onda passe dilluns que ve a la fase 1 de la desescalada, i que suposa major mobilitat de persones.

 

El PSPV-PSOE de Onda solicita mayor control policial durante las horas que se puede salir a la calle

Cerdá explica que se ven grupos de gente haciendo deporte y tomando la fresca y que la alcaldesa del PP Carmina Ballester “prefiera mirar hacía otro lado en lugar de tomar cartas en el asunto”

 

Onda. 11-5/2020.- El PSPV-PSOE de Onda solicita al equipo de gobierno del Partido Popular que incremente el control por parte de la Policía Local durante las franjas horarias en la que la población puede salir a la calle. Tal como explica la concejala socialista, Silvia Cerdá, “consideramos que es de urgencia necesidad que se refuercen los turnos de la policía para garantizar que se cumplen con las medidas sanitarias, así como los horarios marcados en los que la gente puede salir a pasear o hacer deporte”.

Cerdá explica que en las últimas semanas, “estamos viendo una relajación por parte de algunos ciudadanos y ciudadanas sin que la alcaldesa tome medidas sobre este asunto”. “Es incomprensible que, viendo grupos de gente haciendo deporte, gente tomando la fresca o personas que hacen caso omiso a las recomendaciones sanitarias, la alcaldesa del PP Carmina Ballester prefiera mirar hacía otro lado que tomar cartas en el asunto”, añade la concejala socialista.

Desde el Grupo Municipal Socialista (GMS) de Onda alertan que esta situación podría agravarse en el caso que Onda pase el próximo lunes a la fase 1 de desescalada, y que supone mayor movilidad de personas.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.