El PSPV-PSOE d’Onda lamenta que l’alcaldessa del PP Carmina Ballester done l’esquena a les empreses locals en estos moments de crisis

El regidor socialista Asensio Blaya critica que, després de la pujada de l’ICIO, ara l’ajuntament no contracte als professionals del municipi

Onda. 5/5/2020.- El PSPV-PSOE d’Onda ha mostrat la seua disconformitat amb la gestió duta a terme per l’alcaldessa del Partit Popular Carmina Ballester per haver contractat diversos serveis a empreses de fora de la localitat, tenint en compte que el municipi compta amb professionals que els podrien haver desenvolupat, i així ajudar a l’economia local. Per al regidor del Grup Municipal Socialista (GMS) Asensio Blaya, “això és un exemple més del poc que li importa a este equip de govern l’economia local, donant l’esquena a les empreses del municipi, precisament, en estos moments de crisis”.

Blaya assenyala que, igual que el partit socialista va denunciar la pujada de fins a un 200% de l’Impost de Construccions i Obres (ICIO) en plena crisi de la Covid-19, “ara, davant esta nova actitud d’abandó a l’economia local, no podem quedar-nos callats i hem de denunciar l’actitud de Ballester en estos dies, més preocupada per eixir en totes les fotos possibles, que per ajudar als nostres veïns i veïnes”.

“Prova d’aixó són la contractació de diversos serveis a empreses de fora de la nostra localitat que podrien haver sigut contractats a empreses locals, ja que, per sort, a Onda comptem amb grans professionals que les podrien haver dut a terme amb èxit i major proximitat als nostres veïns i veïnes”, argumenta Blaya.

El Grup Municipal Socialista es refereix a dos dels últims serveis contractats per l’ajuntament com són la gestió d’horts i el programa per a realitzar activitat física, tots dos contractats a empresas de València i Bilbao respectivament “programa que no dubtem que siga una bona idea però que, arriba tard, i que serà gestionat per una empresa de fora quan sabem, perfectament, que este programa podria haver sigut gestionat per grans professionals que tenim al nostre poble”. “No obstant això, han sigut contractats amb empreses d’altres províncies. No sabem molt bé quins interessos tindran en què eixes empreses siguen les beneficiàries”, diu Blaya.

És per això que des del GMS instem a la senyora Ballester a “recapacitar i intentar ajudar a les empreses locals en tot el possible en estos temps, ja que ens consta que, per desgràcia, han baixat el seu nivell d’activitat”, conclou Blaya.

El PSPV-PSOE de Onda lamenta que la alcaldesa del PP Carmina Ballester dé la espalda a las empresas locales en estos momentos de crisis.

El concejal socialista Asensio Blaya critica que, tras la subida del ICIO, ahora el ayuntamiento no contrate a los profesionales del municipio

Onda. 5/5/2020.- El PSPV-PSOE de Onda ha mostrado su disconformidad con la gestión llevada a cabo por la alcaldesa del Partido Popular Carmina Ballester por haber contratado varios servicios a empresas de fuera de la localidad, habida cuenta que el municipio cuenta con profesionales que los podrían haber desarrollado, y así ayudar a la economía local. Para el concejal del Grupo Municipal Socialista (GMS) Asensio Blaya, “esto es un ejemplo más de lo poco que le importa a este equipo de gobierno la economía local, dando la espalda a las empresas del municipio, precisamente, en estos momentos de crisis”.

Blaya señala que, al igual que el partido socialista denunció la subida de hasta un 200% del Impuesto de Construcciones y Obras (ICIO) en plena crisis del Covid-19, “ahora, ante esta nueva actitud de abandono a la economía local, no podemos quedarnos callados y debemos denunciar la actitud de Ballester en estos días, más preocupada por salir en todas las fotos posibles, que por ayudar a nuestros vecinos y vecinas”.

“Prueba de ellos son la contratación de varios servicios a empresas de fuera de nuestra localidad que podrían haber sido contratados a empresas locales ya que, por suerte, en Onda contamos con  grandes profesionales que las podrían haber llevado a cabo con éxito y mayor proximidad a nuestros vecinos y vecina”, argumenta Blaya.

El Grupo Municipal Socialista se refiere a dos de los últimos servicios contratados por el ayuntamiento como son la gestión de huertos y el programa para realizar actividad física, los dos contratos a empresas de Valencia y Bilbao respectivamente , “programa que no dudamos que sea una buena idea pero que, llega tarde, y que será gestionado por una empresa de fuera cuando sabemos, perfectamente, que ese programa podría haber sido gestionado por grandes profesionales que tenemos en nuestro pueblo”. “Sin embargo, han sido contratados con empresas de otras provincias. No sabemos muy bien qué intereses tendrán en que esas empresas sean las beneficiarias”, añade Blaya.

Es por eso por lo que desde el GMS instamos a la señora Ballester a “recapacitar e intentar ayudar a las empresas locales en todo lo posible en estos tiempos, ya que nos consta que, por desgracia, han bajado su nivel de actividad”, concluye Blaya.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.