El PSPV-PSOE de Onda exige a la alcaldesa del PP que adecente los caminos rurales

El PSPV-PSOE d’Onda exigeix a l’alcaldessa del PP que condicione els camins rurals

Blaya destaca que han rebut múltiples queixes de veïns i veïnes pel “lamentable estat” d’estos vials

Onda. 21/5/2020.- El PSPV-PSOE d’Onda ha denunciat el “lamentable estat” en el qual es troben els camins rurals de la localitat on la mala herba ha aconseguit una grandària que, en alguns casos, fins i tot arriba a envair part de la calçada. És per això que el regidor socialista Asensio Blaya ha exigit a l’alcaldessa del Partit Popular Carmina Ballester, que condicione estos vials en ares de la seguretat i prevenció d’incendis, ja que “així ens ho han traslladat els veïns d’Onda al grup municipal socialista”.

Blaya assenyala que sembla que l’alcaldessa està més preocupada en les fotos que a prendre mesures que eviten estes situacions que donen una pèssima imatge d’Onda. Per això, els socialistes han instat a l’equip de govern a prendre mesures, sobretot, perquè a Onda existeix una gran quantitat d’habitatges disseminats on resideixen veïns i veïnes tot l’any “i necessiten comptar amb uns vials segurs i sense mala herba”, conclou Blaya.

El PSPV-PSOE de Onda exige a la alcaldesa del PP que adecente los caminos rurales

Blaya destaca que han recibido múltiples quejas de vecinos y vecinas por el “lamentable estado” de estos viales

Onda. 21/5/2020.- El PSPV-PSOE de Onda ha denunciado el “lamentable estado” en el que se encuentran los caminos rurales de la localidad donde la maleza ha alcanzado un tamaño que, en algunos casos, incluso llega a invadir parte de la calzada. Es por ello que el concejal socialista Asensio Blaya ha exigido a la alcaldesa del Partido Popular Carmina Ballester, que adecente estos viales en aras de la seguridad y prevención de incendios ya que “así nos lo han trasladado los vecinos de Onda al grupo municipal socialista”.

Blaya señala que “parece que la alcaldesa está más preocupada en las fotos que en tomar medidas que eviten estas situaciones que dan una pésima imagen de Onda”. Por ello, los socialistas han instado al equipo de gobierno a tomar medidas, sobre todo, porque en Onda existe una gran cantidad de viviendas diseminadas donde residen vecinos y vecinas todo el año “y necesitan contar con unos viales seguros y sin maleza”, concluye Blaya.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.