Chalmeta presenta la seua dimissió com a regidor del PSPV-PSOE a Onda per motius personals

> L’edil va tindre un destacat paper al capdavant de la regidoria d’Esports en l’anterior legislatura amb projectes com les beques d’elit per a esportistes locals

Onda. 17/12/2019.- El regidor del grup municipal socialista a Onda i company Francisco Chalmeta ha presentat hui la seua dimissió com a edil de l’ajuntament per motius personals que, actualment, li impedeixen desenvolupar les tasques i obligacions que vénen assignades al càrrec de regidor.

Des del grup municipal socialista agraïm el lliurament i dedicació del nostre company, tant ara en l’oposició, i com a regidor d’Esports de l’anterior equip de govern on va dur a terme projectes tan importants com les beques d’elit per als esportistes locals, la substitució per gespa artificial en els tres camps de futbol, l’augment de les activitats esportives i la construcció del nou pavelló esportiu.

 

 Chalmeta presenta su dimisión como concejal del PSPV-PSOE en Onda por motivos personales

 > El edil tuvo un destacado papel al frente de la concejalía de Deportes en la anterior legislatura con proyectos como las becas de élite para deportistas locales

Onda. 17/12/2019.- El concejal del grupo municipal socialista en Onda y compañero Francisco Chalmeta ha presentado hoy su dimisión como edil del ayuntamiento por motivos personales que, actualmente, le impiden desarrollar las tareas y obligaciones que vienen asignadas al cargo de concejal.

Desde el grupo municipal socialista agradecemos la entrega y dedicación de nuestro compañero, tanto ahora en la oposición, como concejal de Deportes del anterior equipo de gobierno donde llevó a cabo proyectos tan importantes como las becas de élite para los deportistas locales, la substitución por césped artificial en los tres campos de fútbol, el aumento de las actividades deportivas y la construcción del nuevo pabellón deportivo.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.