El PSOE denuncia que el pagament mitjà a proveïdors augmenta de 6 a 10 dies amb la mala gestió de Ballester

> Silvia Cerdà alerta que la despesa “continua augmentant, malgrat l’advertiment de l’interventor”
Onda. 22/11/2019.- El grup municipal socialista d’Onda denuncia que, en els tres primers mesos de govern Ballester, el pagament mitjà a proveïdors “ha augmentat de sis a deu dies”.
Segons explica la regidora del PSPV-PSOE en la localitat, Silvia Cerdà, “el termini des que s’aprova el pagament d’una factura fins que s’efectua l’abonament ha passat dels 6,34 dies del segon trimestre de l’any, quan teníem un govern socialista, a 10,57 dies en el tercer trimestre, amb la gestió del PP”.
Cerdà retrau que l’ajuntament “tarde més de deu dies a pagar les factures als proveïdors, i això que els diners en bancs ha passat de 4 a 11 milions”. Per a la socialista, aquesta situació “dóna compte de la poca capacitat de gestió de l’actual equip de govern, que està més pendent de fer propaganda que complir i pagar en el menor temps possible”.
Així mateix, Cerdà alerta que, en la liquidació del pressupost a 30 de setembre, “la despesa continua augmentant, malgrat l’advertiment de l’interventor, i s’ha sobrepassant el sostre de despessa que marca la llei en més de 3,2 milions d’euros”.
El PSOE denuncia que el pago medio a proveedores aumenta de 6 a 10 días con la mala gestión de Ballester
> Silvia Cerdà alerta que el gasto “sigue aumentando, a pesar de la advertencia del interventor”
Onda. 22/11/2019.- El grupo municipal socialista de Onda denuncia que, en los tres primeros meses de gobierno del Partido Popular, el pago medio a proveedores “ha aumentado de seis a diez días”.
Según explica la concejala del PSPV-PSOE en la localidad, Silvia Cerdà, “el plazo desde que se aprueba el pago de una factura hasta que se efectúa el abono ha pasado de los 6,34 días del segundo trimestre del año, cuando teníamos un gobierno socialista, a 10,57 días en el tercer trimestre, con la gestión del PP”.
Cerdà reprocha que el ayuntamiento “tarde más de diez días en pagar las facturas a los proveedores, y eso que el dinero en bancos ha pasado de 4 a 11 millones”. Para la socialista, esta situación “da cuenta de la poca capacidad de gestión del actual equipo de gobierno, que está más pendiente de hacer propaganda que cumplir y pagar en el menor tiempo posible a proveedores”.
Asimismo, Cerdà alerta de que, en la liquidación del presupuesto a 30 de septiembre, “el gasto sigue aumentando, pese a la advertencia del interventor, y se ha sobrepasando el techo de gasto que marca la ley en más de 3,2 millones de euros”.