La gestió del PSPV d’Onda permet duplicar les beques a esportistes d’elit i promeses

La gestió del PSPV d’Onda permet duplicar les beques a esportistes d’elit i promeses

> El regidor socialista Francisco Chalmeta destaca l’impuls socialista a un programa que facilita la pràctica de l’esport

Onda. 24/09/2019. El Grup Municipal Socialista d’Onda reivindica “una vegada més” la gestió de l’anterior Govern liderat per Ximo Huguet que permetrà que esportistes d’elit i promeses del municipi es beneficien del programa de beques posat en marxa pel PSPV.

El regidor del PSPV Francisco Chalmeta ha explicat que “la gestió socialista ha permés duplicar el pressupost destinat a beques destinades a esportistes d’elit o joves promeses en passar de 5.000 a 10.000 euros”. Chalmeta ha subratllat que la incorporació d’aquesta partida en l’últim pressupost aprovat pel Govern municipal de Ximo Huguet “demostra l’aposta socialista per donar suport als esportistes locals i ajudar en les despeses de desplaçament o adquisició de material que comporta la pràctica d’esport”.

Els socialistes recorden que el primer any que van impulsar la iniciativa un total d’11 esportistes es van beneficiar del programa d’ajudes, una xifra que es va multiplicar per dues en 2018, quan van ser 23 joves esportistes d’elit o promeses les que van accedir al programa de beques dissenyat pel Grup Municipal Socialista.

Chalmeta ha declarat que “és una satisfacció comprovar com les polítiques socialistes continuen sent positives per als nostres esportistes perquè aqueix és realment el sentit de la política local, millorar la qualitat de vida dels nostres veïns i veïnes”.

Cal destacar que Onda figura dins de la Xarxa Espanyola de Ciutats Saludables i aquestes iniciatives, que va emprendre l’Ajuntament durant el passat mandat, pretenen contribuir a fomentar la pràctica esportiva i afavorir hàbits de vida saludable.

La gestión del PSPV de Onda permite duplicar las becas a deportistas de élite y promesas

> El concejal socialista Francisco Chalmeta destaca el impulso socialista a un programa que facilita la práctica del deporte

Onda. 24/09/2019. El Grupo Municipal Socialista de Onda reivindica “una vez más” la gestión del anterior Gobierno liderado por Ximo Huguet que va a permitir que deportistas de élite y promesas del municipio se beneficien del programa de becas puesto en marcha por el PSPV.

El concejal del PSPV Francisco Chalmeta ha explicado que “la gestión socialista ha permitido duplicar el presupuesto destinado a becas destinadas a deportistas de élite o jóvenes promesas al pasar de 5.000 a 10.000 euros”. Chalmeta ha subrayado que la incorporación de esta partida en el último presupuesto aprobado por el Gobierno municipal de Ximo Huguet “demuestra la apuesta socialista por apoyar a los deportistas locales y ayudar en los gastos de desplazamiento o adquisición de material que comporta la práctica de deporte”.

Los socialistas recuerdan que el primer año que impulsaron la iniciativa un total de 11 deportistas se beneficiaron del programa de ayudas, una cifra que se multiplicó por dos en 2018, cuando fueron 23 jóvenes deportistas de élite o promesas las que accedieron al programa de becas diseñado por el Grupo Municipal Socialista.

Chalmeta ha declarado que “es una satisfacción comprobar cómo las políticas socialistas siguen siendo positivas para nuestros deportistas porque ese es realmente el sentido de la política local, mejorar la calidad de vida de nuestros vecinos y vecinas”.

Cabe destacar que Onda figura dentro de la Red Española de Ciudades Saludables y estas iniciativas, que emprendió el Ayuntamiento durante el pasado mandato, pretenden contribuir a fomentar la práctica deportiva y favorecer hábitos de vida  saludable.

 

 

Share Button

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Completa esta operación. Esto nos ayuda a eliminar spam. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.