Onda reclama a Conselleria poder condicionar el Camí Vell de Betxí

L’Ajuntament d’Onda reclama a la Conselleria d’Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural que li atorgue els permisos pertinents per a dur a terme els treballs de condicionament i millora del Camí Vell de Betxí. L’alcalde de la localitat, Ximo Huguet, i el tinent d’alcalde de Territori, Ángel Badenas, han mantingut una reunió al costat de tècnics municipals i autonòmics, amb el director territorial, Antonio Luis García, per a tractar aquest aspecte i sol·licitar que s’actue “no solament en aquesta via pecuària, ja que hi ha moltes que no presenten el millor estat i tenim queixes dels usuaris. En aquest cas, cal recordar que les vies pecuàries van passar a propietat de la Generalitat i també ho va fer el seu manteniment”, explica l’alcalde.

Huguet ha assegurat que “anem a reclamar davant totes les administracions, siguen del color polític que siguen, perquè volem que la ciutadania d’Onda tinga allò que li correspon i es mereix. En aquest cas, pensem que cal actuar al camí de Betxí de forma urgent, per açò hem disposat els fons municipals per a fer-ho, però necessitem que la Conselleria ens autoritze a dur a terme els treballs de manteniment. No entenem la situació, ja que, existint recursos municipals per a realitzar les obres, hauria de ser tot molt més àgil”.

Al terme municipal d’Onda hi ha un total de 56 vies pecuàries i 10 camins rurals que, amb la Llei que es va aprovar en el 2014, van passar a propietat autonòmica. “A aquest equip de govern no se li van a caure els anells a seguir reclamant a altres administracions, ja ho hem demostrat amb la caserna de la Guàrdia Civil, que depèn del Govern d’Espanya, amb les vies pecuàries, dependents de la Generalitat, o amb la nova biblioteca a l’antic parc de bombers, que depèn de la Diputació”, ha conclós l’alcalde.

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.