Onda es forma en Primers auxilis per a augmentar la seguretat en qualsevol tipus d’esdeveniment

  • A través d’un conveni amb Creu Roja, l’Ajuntament ofereix aquest mes un curs en el queal estan participant agents de policia, membres de Protecció Civil i de l’àrea esportiva, i voluntaris de diferents àrees municipals i de la Creu Roja

 

La tinent d’alcalde de Política Social Mari Carmen Aguilella ha anunciat la nova iniciativa que estan desenvolupant l’Ajuntament d’Onda i  Creu Roja en matèria de seguretat.

Emmarcat en el conveni de col·laboració que l’Ajuntament té amb Creu Roja, s’ha organitzat un curs de Primers auxilis amb l’objectiu de dotar als participants del mateix d’eines que els ajuden a realitzar els Primers auxilis quan siga necessari.

Aquest curs gratuït es ve desenvolupant els caps de setmana, des del passat 10 de setembre i finalitzarà el pròxim 24 de setembre. Els dissabtes, en horari de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 21.00 hores, i els diumenges, de 09.00 a 14.00 hores, 18 persones han assistit a aquest curs que s’imparteix en el Centre Operatiu d’Emergències d’Onda, on s’ubiquen les seus de Creu Roja i Protecció Civil.

Durant el curs teòric-pràctic, agents de policia, membres de Protecció Civil i de l’àrea esportiva, i voluntaris de diferents àrees municipals i de la Creu Roja, han repassat totes aquelles situacions que es poden trobar en els diferents actes als que assistisquen. Per a Aguilella “aquest és un curs imprescindible per a totes aquestes persones” i per això des de l’Ajuntament “crèiem necessari que participaren en ell per a dominar uns coneixements elementals de Primers auxilis per a garantir, per exemple, el final d’un inesperat accident, o per a poder atendre en les millors condicions possibles qualsevol urgència sanitària que poguera sorgir en algun esdeveniment a Onda, augmentat amb això les possibilitats de salvar vides”.

 

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.