Arranquen amb èxit les Convivències Ceràmiques a Onda

Primera presa de contacte per als participants en les Convivències Ceràmiques sobre muralisme, organitzades a Onda. Des d’ahir dimecres i durant tot el dia d’avui treballen en la confecció d’un mural realitzant les transferències dels motius ja seleccionats.

Demà divendres al matí continuaran els treballs en el mural col·lectiu i a la vesprada començaran les ponències amb la presència confirmada de l’alcalde d’Onda, Ximo Huguet, i la tinent d’alcalde de Promoció Cultural de l’Ajuntament d’Onda, Encarna Ribes.

Els encarregats de compartir els seus coneixements amb el públic assistent seran Vicent Estall, director del Museu del Taulell “Manolo Safont”; Rosa Latorre, del Centro Argentino de Arte Cerámico (C.A.A.C); Eladi Grangel, director del «Museo de cerámica de l’Alcora” i Jaume Coll Conesa, director del Museo Nacional de Ceràmicay Artes Suntuarias “González Martí”. La sessió conclourà amb una taula redona que pretén obrir un debat sobre el patrimoni cultural ceràmic.080916 Jornadas Muralísiticas Ayuntamiento Onda

Share Button

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.