Onda presenta la XXXI Fira del Llibre amb una intensa programació cultural

- El Centre d’Ocupació i Cultura acull aquesta edició entre el 27 de maig i el 5 de juny
La tinent d’alcalde de Promoció Cultural de l’Ajuntament d’Onda, Encarna Ribes, ha presentat avui la trentena primera edició de la Fira del Llibre, que comptarà amb activitats culturals per a tots els gustos i edats. Ribes ha estat acompanyada durant la roda de premsa pel tècnic municipal de la biblioteca, Josep Daràs, i per representants de les llibreries d’Onda que participen en aquesta edició, Begoña Pertegás de ‘Els Porxes’ i Susana Guarner de ‘Magovi’.
Aquesta nova edició se celebrarà del 27 de maig al 5 de juny, al Centre d’Ocupació i Cultura, i inclou presentacions de llibres, firmes d’escriptors, representacions teatrals i també activitats centrades en els més menuts. Segons Ribes “s’han recollit les inquietuds de directors i professors dels centres escolars i s’ha planificat una programació intensa i diversa, a fi d’incentivar als onders a la lectura i agradar a la immensa majoria de lectors que hi ha en el nostre municipi”.
A més de comptar amb autors locals com Javier Aguilella, Ana Rosa Sanfeliu o Josep Pejó, destaca la presència d’una de les escriptores més llegides a nivell nacional, Megan Maxwell, que presentarà la seva obra ‘Oye, morena, ¿tú qué miras?, el dijous 2 de juny a les 19 hores, a la Sala de la Cassola.
Per la seva banda, les llibreries Magovi, La Repro, Amics i Els Porxes, oferiran descomptes del 5 % per l’adquisició de llibres i realitzaran un sorteig tots els dies, a les 20 hores, d’un lot d’exemplars entre els escolars que visiten la Fira de dilluns a divendres i entre els adults que compren en cap de setmana.
Pingback: Bitacoras.com