El Centre Sanitari Integrat II d’Onda celebra l’aniversari amb una jornada de portes obertes i xarrades

Aquesta vesprada, l’alcalde d’Onda, Ximo Huguet, i la tinent d’alcalde de Serveis a la Ciutadania de l’Ajuntament d’Onda, Encarna Ribes, han assistit a la jornada de portes obertes del Centre Sanitari Integrat II d’Onda.

A les 16 hores, en la biblioteca del segon centre de salut de la ciutat, personal sanitari els ha oferit una xarrada sobre infeccions de vies respiratòries i gastroenteritis. Posteriorment, junt amb diversos usuaris del centre, han realitzat una visita guiada per les instal·lacions.

Fins al 21 d’abril, amb motiu de la celebració del primer aniversari, el centre de salut ofereix cada dia, a les 16 hores, xarrades dirigides a tots els usuaris sobre temes que els puguen interessar, com la vacunació en l’adult o massatge infantil i vincle maternal.

Share Button

Un comentario

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.