Més de 150 majors d’Onda exercitaran la memòria i milloraran la mobilitat de les seves mans a través dels tallers que ofereix l’Ajuntament

-
Els usuaris del CIM participen en els tallers que proposa el consistori d’Onda per enriquir la seva salut i benestar
Durant els 3 pròxims mesos, més de 150 majors onders exercitaran la memòria i milloraran la mobilitat de les seves mans amb els tallers que ofereix l’Ajuntament a través del Centre Integral de Majors (CIM).
La tinent d’alcalde de Serveis a la Ciutadania de l’Ajuntament, Encarna Ribes, que ha visitat aquest matí el ‘Taller de la memòria’, ha pogut comprovar la gran acceptació que té aquest tipus de cursos i ha recordat que “els majors constitueixen un dels col·lectius més importants de la nostra societat i és un dels més participatius d’Onda”. Per aquest motiu ha mostrat el compromís de l’equip de govern de seguir apostant per “totes aquelles activitats que milloren l’ampli servei que ofereix el CIM i enriquisquen la salut i benestar dels ciutadans del municipi”.
En aquesta edició, 111 usuaris s’han apuntat al ‘Taller de memòria’. Es tracta d’un curs que imparteix un psicòleg i que serveix per prevenir la pèrdua de memòria típica de l’edat. A través de senzills trucs, els majors realitzen exercicis que després poden repetir a casa per exercitar la memòria.
Altres 45 usuaris han iniciat aquesta setmana el taller de ‘Ceràmica per a la mobilitat de les mans’. Ribes ha explicat que, amb aquest curs, “els usuaris que han proposat els fisioterapeutes, realitzaran activitats de recuperació i millora de la mobilitat de les mans”.